מספר שיא של מבקרים בבלוג

מעבר לאופק רשם אמש מספר שיא של כניסות ליום – מה חדש בבלוג? – האידיאולגיה שמאחורי הבלוג – קוראים כותבים ומקבלים במה – ומי יודע הכל לפני כולם?
 
הבלוג "מעבר לאופק" פועל זה 11 ימים בלבד עם פרסום מינימלי, אולם כבר מתחיל לרשום מספרים נאים ביותר של גולשים. אמש רשם הבלוג מספר שיא של 1142 כניסות, כשהרשימה המובילה הייתה: "יו"ר הגימלאים – זקן חביב או פושע?", שהופיעה אתמול בעמוד הראשי של תפוז. בזכות מספר השיא של כניסות שנרשם אמש, מספר הכניסות הכללי למעבר לאופק עבר אמש את מחסום ה- 1,000, וכעת הוא עומד על 1,686 כניסות.
 
אני שמח, שמילאתי את חובתי בהבאת המידע על רפי איתן, יו"ר מפלגת הגימלאים, שכלי התקשורת שפכו עליו שלל שבחים, על אף עברו האפל. עם זאת, אני מצטער, שלא זכו למספר כניסות דומה הרשימות "שפעת הגופות", "דא ליברמן? נייט! הייל ליברמן!" ו-"אם לא תצביע – הפשיזם יגיע!". מדובר בנושאים חשובים, הראויים לקוראים רבים יותר, הגם שהם פחות מושכים את העין מהמיליונר הישיש והמפוקפק, המנהיג את הקוריוז של הבחירות, מפלגת הגימלאים.
 
עקב לחץ הלימודים, טרם התפניתי לכתוב מאמר בנושא תוצאות הבחירות, אולם היו סמוכים ובטוחים, שאפרסם מאמר בנושא בימים הקרובים.
 
אני שמח מאוד, שחזרתי לכתיבה באופן שוטף. הדבר חסר לי, מאז הפסקתי להוציא לאור את עיתון הרשת "ידיעות חבויות", שארכיונו עדיין קיים. אני מעוניין, שכמו ידיעות חבויות ז"ל, גם מעבר לאופק ישמש כבמה להעמקה בנושאים, שלאו דווקא נמצאים על סדר יומה של התקשורת הממוסדת בארץ. אם בעקבות רשימותיי, קוראים יגיבו באתר ויתפתחו דיונים מעניינים, הרי שכולנו נצא נשכרים. עם זאת, הייתי מעוניין שנשתמש במערכת התגובות בתבונה, ולא לצורך הצפה בסיסמאות וגסויות כמקובל בכמה ביבי שופכין, שאולי וואלה הוא העיקרי שבהם. אשמח אם כל אחד יגיב כדי ליצור דיונים חיים ותוססים, אך בהבדל מאתרים אחרים, כאן התגובות יהיו לגופם של עניינים, ולא לגופם של אנשים.
 
אשמח לקבל ידיעות חדשותיות ומאמרים מעניינים מקוראיי, כמו גם שירים וסיפורים קצרים. אשמח לפרסם באכסנייה הצנועה הזאת את המוצלחים שבהם.
 
בינתיים, כל קוראיי מוזמנים למלא את כתובת הדואל בתיבה "נשארים מעודכנים" בצידו הימני של המסך על מנת לקבל עדכונים כל אימת שמתפרסמת בבלוג רשימה חדשה. כך תהיו הראשונים לדעת!
 
 
בברכה,
אופק

3 Responses to “מספר שיא של מבקרים בבלוג”

  1. ofekm1 הגיב:

    תודה רבה!
    תבורכי!

  2. הגבר הבא שלך הגיב:

    פטק לבן

  3. חרגולית מצויה הגיב:

    יפה! כל הכבוד!

כתיבת תגובה


This is a blog At.CorKy.Net