אושוויץ – הגרסה הסינית

מורשת השואה חיה ונושמת בסין – – מחנות השמדה עם משרפות פועלים בסין – – איבריהם של אסירים נעקרים ונמכרים להשתלות וגופותיהם נשרפות לאחר מכן – – סין מוציאה להורג יותר אנשים מכל שאר מדינות העולם גם יחד – – איך לעצור את זה? – – מעבר לאופק מדווח על הכל

בשקט בשקט, מתחת לאפו של "העולם החופשי והנאור" ממשיכה לשגשג בסין תעשיית מחנות ההשמדה למתנגדי משטר. מתרגלי פאלון גונג (שיטת מדיטציה), מתנגדי משטר ושאר אסירים – מוצאים להורג מדי יום. איבריהם נמכרים להשתלה ע"י מערכת הבריאות הסינית וגופותיהם נשרפות במשרפות נוסח אושוויץ. לאחרונה רשת SKY NEWS הבריטית סקרה את הנושא בכלליות והפיקה עליו כתבת וידאו קצרה. גם מעריב סקר את הנושא בקצרה. כתבת מעריב הייתה נדירה, מכיוון שבאופן מצער, התקשורת הישראלית מעדיפה להתעלם מהנושא ולא לסקרו בכלל. שלשום האפוק טיימס מחה על כך. עבור התקשורת בישראל רחוק מהעין הוא גם רחוק מהלב.

בראשית ימי הבלוג פרסמתי כתבה קצרה על הנושא.

אמש שניים מהעדים לקיומם של מחנות הריכוז נחשפו לראשונה בפומבי בהפגנות שנערכו בוושינגטון נגד ביקורו של הרודן הו ז`ינטאו, המכהן במשרת נשיא סין. תחנת הטלוויזיה NTDTV (תחנה המתנגדת למשטר הדיכוי בסין) ראיינה אותם, והם סיפרו לכתביה על התופת. מומלץ לצפות בכתבה.

על מחנות ההשמדה

ב-9 במרץ דיווח ה"אפוק טיימס" לראשונה על קיומו של מחנה הריכוז באזור סו-ג`יא-טון של העיר שאן יאנג, מחוז ליאו נינג, סין, שכל מטרתו היא לקצור את האברים של מתרגלי פאלון גונג. המקור לדיווח הוא עיתונאי שעבד מאז 1999 בשביל תחנת טלוויזיה יפנית באזור שמסביב לשאן יאנג. אף על פי שהבין כי הוא מסכן את חייו בכך שהוא חושף את גילוייו,הוא חש חובה לחשוף את מה שכינה ”נורא יותר מכל חלום בלהות", הקצירה של אברים ממתרגלי פאלון גונג בעודם חיים, כדי למכור אותם להשתלות.

שני עדים ממקור ראשון, אישרו מאז את הדיווח הראשוני על הטבח. חברת סגל לשעבר ב"מרכז לטיפול משולב בשבץ על ידי רפואה סינית ומערבית של העיר ליאו נינג", שבעלה לשעבר עבד כמנתח שביצע קצירת אברים, דיווחה שמחנה סו-ג`יא-טון החזיק עד כ-6,000 מתרגלי פאלון גונג בפעם אחת, אך שני שלישים מהם נרצחו ואבריהם נקצרו. לאחר מכן, גופותיהם נשרפו במהרה.

רופא צבאי בכיר באזור של שאן יאנג אישר את הדיווח של הקודמים לו, ודיווח כי מחנה הריכוז סו-ג`יא-טון הוא אחד מתוך 36 מחנות כאלו, שבהם קיים הנוהג לקצור את אבריהם של מתרגלים חיים. נאמר כי מחנה דומה, שבמחוז ג`י לין, מחזיק 14,000 מתרגלים. מחנה נוסף במחוז ג`י לין המכונה 672-S מחזיק לפי דיווחים יותר מ-12,000 עצורים, כולל מתרגלי פאלון גונג, אסירי מצפון אחרים ועבריינים. (דיווח אחרון שהגיע למערכת אפוק טיימס מסור כי במחנה סו-ג’יא-טון הושמדו כל הראיות לקיום הפשעים שהתבצעו שם. והעצורים במקום הועברו למחנות ריכוז אחרים כדי להשמיד את הראיות).

הדיווחים של העדים לגבי המתרחש בסו-ג`יא-טון אומתו על ידי חקירה שביצע "הארגון העולמי לחקר הרדיפה כנגד הפאלון גונג" (W.O.I .P.G) ומפורסמים באתר האינטרנט שלו.

חקירת הוועדה המשולבת אימתה כי בתי חולים ומרכזי השתלות בהיילונג ג`יאנג, בהו נאן, בשאנגחי, בז`נג ג`יאנג, ביונאן, באן הוי, בשאאן שי ובשין ג`יאנג פועלים שעות נוספות כדי לבצע השתלות אברים. נאמר כי הגורם לנחשול הזה הוא המידע שהתגלה בשלושת השבועות האחרונים לגבי הטבח בסו-ג`יא-טון ובמחנות ריכוז אחרים, שנמשך לפחות משנת 2001.

כשיצאו הדיווחים על הרצח ההמוני בסו-ג`יא-טון, החלו התגובות:. בשבוע שעבר העלה משרד החוץ של ארה"ב את הנושא של סו-ג`יא-טון עם המשטר הסיני, ומחוקקים בקונגרס האמריקאי ובכמה בתי מחוקקים בארה"ב החלו לבקש הסברים.

בקנדה הפצירה מפלגת הירוקים בממשלה הקנדית לפעול בעקבות הדיווחים על מחנה הריכוז סו-ג`יא-טון."בואו מהר". לפי הודעה של הוועדה המשולבת , בתי חולים להשתלמות מודיעים בימים אלו לחולים "לבוא מהר" כדי לקבל השתלה. נאמר לחולים שעכשיו אברים מתאימים יכולים להימצא תוך יום או שניים. בתי החולים אומרים גם כי לאחר שקבוצת האיברים הללו תיגמר, “יהיה קשה יותר לאחר שישתמשו בכל האיברים".

ההודעה של הועדה המשולבת אישרה דיווח מהארבעה באפריל של ,W.O.I.P.F.G כי מספר ההשתלות עלה בצורה ניכרת בטיאן ג`ין.

הוועדה המשולבת מסבירה את העליה המהירה הזו כחלק מתוכנית של המשטר הסיני להסתיר את כל הראיות למה שהתרחש במחנות הריכוז על ידי רצח כל העדים.

לפי הוועדה מיד לאחר שנחשף מחנה הריכוז סו-ג`יא-טון, פרסם המשטר הסיני בזריזות את "ההוראות הזמניות לביצוע השתלות בבני אדם", מסמך שנועד להיות עלה התאנה החוקי של המשטר על ידי הוראות המסדירות את הנוהג בן עשרות השנים לקצור אברים מאסירים, אך גם מסמך זה אינו נכנס לתוקף עד האחד ביולי.

ההודעה של הוועדה המשולבת משערת כי העיכוב בביצוע נועד כדי לאפשר למשטר הסיני זמן ליצור סיפור כיסוי, ולהשמיד את הראיות.

הוועדה המשולבת היא קבוצה ש

כתיבת תגובה


This is a blog At.CorKy.Net