מסע מחאה בישראל נגד מחנות ההשמדה בסין – אל תעמדו מנגד!

מסע המחאה בישראל נגד מחנות ההשמדה בסין יוצא לדרך – – עוד ועוד אנשים חותמים על העצומה נגד מחנות ההשמדה בסין באתר: http://www.epochtimes.co.il – – למעלה מ- 10 מיליון סינים כבר פרשו מהמפלגה הקומוניסטית – – מעבר לאופק לא עומד מנגד וממשיך לעקוב ולעדכן
 
 
כמובטח, יוצא לדרך מסע המחאה בישראל נגד מחנות ההשמדה הסינים, בהם עוקרים את אבריהם של מתנגדי משטר להשתלות ושורפים את גופותיהם, כפי שפרסמתי ברשומה "מחנות ההשמדה – הגירסה הסינית". כמו כן, מספר הפורשים מהמפלגה הקומוניסטית הסינית בעקבות פרסום "תשעת הדיונים אודות המפלגה הקומוניסטית הסינית" באפוק טיימס – עבר את ה- 10 מיליון. כעת מספר הפורשים מהמפלגה הקומוניסטית עומד על יותר מ- 10,032,541!!! זאת בהחלט סיבה למסיבה.
 
היום היה יום הזיכרון לשואה ולגבורה, בו בכינו על כך, שבשואה שלנו העולם עמד מנגד. לא עוד! אנחנו נמחה נגד מחנות ההשמדה הסיניים ונגד דיכוי זכויות האדם. כולנו נגיע למחות, כי הפעם אין תירוצים. בסין נטבחים אנשים במחנות באופן מתועש כל הזמן. מחאה היא המעט שביכולתנו לעשות למענם.
 
הפעם לא עומדים מנגד. הפעם פועלים!
 
 
להלן זמני משמרות המחאה ומיקומן:

·        יום שישי, 28.4.06, 12:00- 14:00, כיכר מגן דוד ת"א.

·        יום שבת, 29.4.06, 10:00-12:00, מדרחוב נווה שאנן, תחנה מרכזית ישנה, ת"א.

·        יום א`, 30.4.06, 14:00-16:00, מול שגרירות סין, רח` בן יהודה 197 ת"א.

–     יום שישי, 5.5.06, 11:00-13:00, כיכר פאריס ירושלים.

 

רקע:

מאז שעיתון "אפוק טיימס" פרסם לראשונה את "תשעת הדיונים אודות המפלגה הקומוניסטית הסינית (מק"ס)"  ב- 19.11.04 התחיל גל אדיר של פורשים מהמק"ס (מפלגה קומוניסטית סינית). האנשים שמצהירים על פרישתם עושים זאת באמצעות טכנולוגיה מתקדמת אשר עוקפת את חומת האינטרנט הגדולה של המק"ס, ומפרסמים את הצהרותיהם על כך שאינם מאמינים עוד בדרכה של המק"ס. אלו שאין להם היכולת לעקוף את מחסום האינטרנט הסיני, יוצאים לרחובות ולמפרסמים את הצהרות ההתנערות שלהם על שלטי חוצות או על שטרות כסף. בימים האחרונים עבר מספר המתערים את ה- 10 מיליון, ואנשים בכל עולם, כמו גם בישראל יצאו לציין את האירוע ההיסטורי הזה.

 

אירועים אלו יתנהלו בצל חדשות נוראיות שמגיעות מסין. על פי עדויות שנחשפו  ב"אפוק טיימס" קיימים מחנות בהם קוצרים את איברי מתרגלי הפאלון גונג , על פי הדיווחים האחרונים, מאז החשיפה מתנהל מסע מהיר להשמדת ה"ראיות", כך שאלפים רבים של מתרגלים נמצאים בסכנת מוות מיידית.

 

בעצרות תהיה אפשרות לחתום עצומות הקוראות לעצור את הפשעים הללו לפני שיהיה מאוחר מידי.

הציבור הישראלי מוזמן לקחת חלק בעצרות ולהביע את תמיכתו במאבק למען החופש, את התנגדותו לפשעים נגד האנושות המתרחשים כרגע בסין ולקרוא לעצור היום את הרצח וקצירת האיברים של מתרגלי הפאלון גונג.

 

לפרטים נוספים:

גלעד סלונים

דובר "אפוק טיימס" ישראל

052-6665065

 
 
הצטרפו לחותמים על העצומה נגד מחנות ההשמדה בסין והתעדכנו באתר אפוק טיימס:
http://www.epochtimes.co.il
 
דיווחים נרחבים יותר באנגלית אודות מחנות ההשמדה בסין ועוד באתר:
 http://www.theepochtimes.com

2 Responses to “מסע מחאה בישראל נגד מחנות ההשמדה בסין – אל תעמדו מנגד!”

  1. ofekm1 הגיב:

    תודה מקרב לב!
    תודה רבה לך, איתמר!

  2. איתמר הגיב:

    כל הכבוד
    כל הכבוד לך, על ההפצה ובכלל על כל נושא ופוסט שפרסמת בבלוג הזה..

כתיבת תגובה


This is a blog At.CorKy.Net