מוחים בירושלים ביום שישי נגד מחנות ההשמדה בסין

המחאה נגד מחנות ההשמדה בסין מתפשטת גם לבירה – – פעילי זכויות אדם יגיעו לירושלים ביום שישי ויזעקו את זעקתם של קורבנות הטבח היומיומי בסין, שהמפלגה הקומוניסטית מנסה לצנזר – – עכשיו כבר לא עומדים מנגד – – את הזעקה הזאת לא יוכלו להשתיק
 
 
מסע המחאה בישראל נגד מחנות ההשמדה הסיניים כבר יצא לדרך. במחנות ההשמדה הסיניים עוקרים את אבריהם של מתנגדי משטר להשתלות ושורפים את גופותיהם, כפי שפרסמתי ברשומה "מחנות ההשמדה – הגירסה הסינית". כמו כן, מספר הפורשים מהמפלגה הקומוניסטית הסינית בעקבות פרסום "תשעת הדיונים אודות המפלגה הקומוניסטית הסינית" באפוק טיימס – עבר את ה- 10 מיליון. כעת מספר הפורשים מהמפלגה הקומוניסטית עומד על יותר מ- 10,032,541!!! זאת בהחלט סיבה למסיבה.

 
רק בשבוע שעבר ציינו את יום הזיכרון לשואה ולגבורה, בו בכינו על כך, שבשואה שלנו העולם עמד מנגד. לא עוד! אנחנו נמחה נגד מחנות ההשמדה הסיניים ונגד דיכוי זכויות האדם. כולנו נגיע למחות, כי הפעם אין תירוצים. בסין נטבחים אנשים במחנות באופן מתועש כל הזמן. מחאה היא המעט שביכולתנו לעשות למענם.
 
הפעם לא עומדים מנגד. הפעם פועלים!
 
ביום שישי, 5.5.2006, תיערך פעילות בירושלים על מנת לעורר מודעות לנושא קצירת האיברים מאסירים במחנות ההשמדה בסין.
 
הפעילות תתחלק לשני חלקים:
  1. 10:30- :12:00- בכיכר פאריס – נחזיק שלטים גדולים ונחלק חומר לעוברים ולשבים.
  2. 12:00-14:00- בכיכר ציון – נעמיד סטנדים, נחזיק שלטים, נחתים על עצומות נחלק חומר, נדבר במגפון ועוד.
נוכחותכם חשובה!
 
 
לפרטים ניתן לפנות אל:
גלעד סלונים
טל`: 052-6665065
דואל: gilad-s@epochtimes.com
 
 
רקע:

מאז שעיתון "אפוק טיימס" פרסם לראשונה את "תשעת הדיונים אודות המפלגה הקומוניסטית הסינית (מק"ס)"  ב- 19.11.04 התחיל גל אדיר של פורשים מהמק"ס (מפלגה קומוניסטית סינית). האנשים שמצהירים על פרישתם עושים זאת באמצעות טכנולוגיה מתקדמת אשר עוקפת את חומת האינטרנט הגדולה של המק"ס, ומפרסמים את הצהרותיהם על כך שאינם מאמינים עוד בדרכה של המק"ס. אלו שאין להם היכולת לעקוף את מחסום האינטרנט הסיני, יוצאים לרחובות ולמפרסמים את הצהרות ההתנערות שלהם על שלטי חוצות או על שטרות כסף. בימים האחרונים עבר מספר המתערים את ה- 10 מיליון, ואנשים בכל עולם, כמו גם בישראל יצאו לציין את האירוע ההיסטורי הזה.

 

אירועים אלו יתנהלו בצל חדשות נוראיות שמגיעות מסין. על פי עדויות שנחשפו  ב"אפוק טיימס" קיימים מחנות בהם קוצרים את איברי מתרגלי הפאלון גונג , על פי הדיווחים האחרונים, מאז החשיפה מתנהל מסע מהיר להשמדת ה"ראיות", כך שאלפים רבים של מתרגלים נמצאים בסכנת מוות מיידית.

 

בעצרות תהיה אפשרות לחתום עצומות הקוראות לעצור את הפשעים הללו לפני שיהיה מאוחר מידי.

הציבור הישראלי מוזמן לקחת חלק בעצרות ולהביע את תמיכתו במאבק למען החופש, את התנגדותו לפשעים נגד האנושות המתרחשים כרגע בסין ולקרוא לעצור היום את הרצח וקצירת האיברים של מתרגלי הפאלון גונג.

  

 
הצטרפו לחותמים על העצומה נגד מחנות ההשמדה בסין והתעדכנו באתר אפוק טיימס:
 
דיווחים נרחבים יותר באנגלית אודות מחנות ההשמדה בסין ועוד באתר:
 
 

2 Responses to “מוחים בירושלים ביום שישי נגד מחנות ההשמדה בסין”

  1. ofekm1 הגיב:

    תודה על תגובתך!
    אני מודה לך מאוד על תגובתך ועל הזדהותך עם המאבק החשוב למען זכויות אדם ונגד מחנות ההשמדה בסין.

  2. פיטרינית הגיב:

    תודה על המידע
    מזעזע.

כתיבת תגובה


This is a blog At.CorKy.Net