עצרת נגד מחנות ההשמדה בסין

ממשיכים למחות נגד מחנות ההשמדה של המפלגה הקומוניסטית בסין, ולא עומדים מנגד.

 

העצרת הקרובה תתקיים ביום ראשון, ה- 6 ביוני, ברחוב בן יהודה 197 (מול שגרירות סין) בשעות 16:00-19:30. מטרת העצרת היא להעלות את המודעות לגבי פשעי המפלגה הקומוניסטית הסינית, המק"ס, בעבר ובהווה.

 

בעבר– בשנת 1989 החלו לקום קולות בסין המבקשים זכיות אדם בסיסיות וקראיות לדמוקרטיה. בתחלית יולי אותה שנה יצאו סטודנטים לכיכר טיאנאנמן בביג`ינג על מנת להרים קולם למול המפלגה הקומוניסטית. הממשלה כתגובת נגד לפעולת מחאה פשוטה זה החליטה למוסס כול קול הקורא לדמוקרטיה במדינה. הם נכנסו עם טנקים לעיר ולכיכר בה היו הסטודנטים כאשר בדרכם הם מוחצים למוות אנשים חפים מפשע.

 

בהווה במהלך השבע שנים האחרונות רודפת המק"ס את מתרגלי השיטה, הם עוברים שטיפות מוח ,עבודה בכפיה, דיכוי ועינויים. בחודש האחרון התגלה מחנה ריכוז ובו יש אלפי מתרגלים המוחזקים בלא עוול בכפם. מחנה ריכוז זה לוקח איברים פנמיים מהמתרגלים (בעודם בחיים) ומוכרים את האברים להשתלות, את הגופה החמה משליכים למשרפות על מנת להשמיד את הראיות.

 

במקום יעומדו שלטים המתארים את פשעי המפלגה הקומונסטית הסינית לאורך כל שנות קיומה, יחלקו עלונים לעוברים ולשבים ויהיה נתן לחתום על עצומות כנגד הפרת זכויות האדם שקורות היום בסין.

 

כל קול נוסף יכול לעזור לאנשי העולם החופשי להתעורר ולעזור להציל את החפים מפשע.

 

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

למידע נוסף על מחנות ההשמדה קראו את הרשומה: מחנות ההשמדה – הגירסה הסינית

 

חתמו על העצומה וקראו עדכונים בעברית באתר: www.epochtimes.co.il

 

צפו בחדשות בוידאו באתר: www.NTDTV.com

 

קראו את העדכונים האחרונים באתר הבין-לאומי של עיתון אפוק טיימס: www.theepochtimes.com

כתיבת תגובה


This is a blog At.CorKy.Net