עצרת לציון 7 שנים לרדיפת הפאלון גונג בסין ונגד רצח העם

 7שנים של עינויים אכזריים, התעללות ורצחעם

ביכולתך לתת את קולך לעצור את הפשעים האכזריים והזוועות הקשות

אתם מוזמנים להשתתף בעצרת לציון 7 שנים לרדיפת הפאלון דאפא בסין:

יום ה` 20/7/2006, רח` אבן גבירול פינת רח` פרישמן, ת"א.

העצרת תימשך 12 שעות בין השעות 07:00-19:00.

האירוע המרכזי יתקיים בין השעות 17:00-19:00.

(בתמונה מופיע מר ז`אנג שיאוהונג ז"ל Zhang Xiaohong ממחוז סיצ`ואן, מתרגל פאלון גונג אשר עונה למוות במחנה העבודה בכפייה מיאניאנג שינחואה Mianyang Xinhua)

הפעם לא עומדים מנגד! 

לפרטים נוספים:

www.laofek.cjb.net

www.Falunnews.org.il

הדס סלונים 052- 6665063  

hadas135@gmail.com 

פרטים בהרחבה

מאז חשיפתה לציבור בשנת1992 ,הביאה הפאלון דאפא (ידועה גם בשם פאלון גונג – שיטה לתרגול מדיטציה) לעולם את העקרון "אמת חמלה סובלנות ", וכיום היא שיטת תרגול נפוצה בקרב מתרגלים ביותר מ-  80מדינות, כולל ישראל .

ב-20 ביולי 1999, ג`יאנג זמין, נשיא סין לשעבר , הכריז על התרגול השליו כבלתי חוקי ,וזאת בעקבות הערכה ממשלתית שכ 100- מיליון אנשים מתרגלים פאלון דאפא (מספר שעלה על מספר חברי המפלגה הקומוניסטית.( כשלא היה יכול למחוץ את רוחם של מיליוני מתרגלי הפאלון דאפאהגביר המשטר הקומוניסטי הסיני את מסע התעמולה שלו, כדי להסיט את דעת הציבור נגד התרגול . מאז הוא עוצר , מענה ורוצח את המתרגלים ללא רסן .כבר שבע שנים מתרחשת אחת הרדיפות האכזריות ביותר בעולם.

במסגרת הרדיפה מופעלים בסין מחנות עבודה והשמדה, בהם כלואים מתרגלי פאלון גונג, בני מיעוטים אתניים ואסירים פוליטיים (אסירים פוליטיים הם לצורך העניין אזרחים שהפגינו נגד הממשלה, שפרסמו ביקורת על המפלגה הקומוניסטים או

כתיבת תגובה


This is a blog At.CorKy.Net