התכנסנו בזאת – מונולוג סאטירי של אהוד אולמרט בעקבות הצעת רמון לנסיגה

התכנסנו בזאת

מונולוג של אהוד אולמרט בעקבות הצעתו של חיים רמון לנסיגה

פ. פרנקו


אני מושחת? אני? מדובר בהאשמות שווא. לא היה ולא נברא. אני מכחיש בכל תוקף. הדברים הוצאו מהקשרם וההקשר הוצא מהדברים. אני אומנם לא פופולארי, אך אני לא יכול להיות מושחת, כי אני ראש הממשלה, ואני עושה את הדבר הנכון בשביל ישראל, ואני אמשיך לעשותו, כדי שנתקדם קדימה. עכשיו תגידו שאני מושחת, אבל אני רץ למרחקים ארוכים, ובסוף יסתבר שטעיתם! או שמא אני טעיתי? אני אומנם לא פופולארי, אך אני לא יכול לטעות, כי אני ראש הממשלה, ואני עושה את הדבר הנכון וגו`.

איך הם מדברים עליי? חברים, עזרו לי! בראון-חברון ורמון-המנשק עם הלשון – הרביצו להם!

טוב, אולי אני קצת מושחת. אז אני מושחת, בסדר? אני מושחת?! יש לי מפלגה של מושחתים! אבל אי-אפשר להישאר עם שחיתות בשלטון. שחיתות זאת לא אג`נדה. אג`נדה! אני צריך אג`נדה! נו, רמון, תן לי איזו אג`נדה! שחרר את חרצובות לשונך כמו שרק אתה יודע! בעצם, גם המתלוננת ה` יודעת. בכל מקרה, תן איזו אג`נדה שתחזיק אותי לקדנציה של ארבע שנים… אה… שנתיים! נו טוב, אז רק שנה וחצי. אבל תן אג`נדה!

העם רוצה שלום? כן, ברור שהעם רוצה שלום. מה ההמשך? רק שרון יביא שלום? אז הוא לא הביא. הוא אמר גם שמי שבעד חיסול הטרור ירים את ידו. בסוף הוא הרים ידיים אל מול הטרור.

אבל מה האג`נדה? צריך אג`נדה! צריך למתג אותה בתודעה הציבורית! מיתוג זה חשוב. איך אני אומר? הסתכל במיתוג, ולא במה שאין בתוכו! כן, מיתוג זה טוב.

מה אתה אומר, התכנסות? דיברנו על זה כבר לפני הבחירות. רצינו כבר להתחיל עם זה, אבל אז באה מלחמת לבנון השנייה והרסה את הכל. כן, נסראללה הזה. אם היינו מתכנסים עוד לפני המלחמה, היינו מסיימים במצב גרוע עוד יותר, ואז הייתי יכול להמשיך בקלות כראש ממשלה, כי לא מחליפים שלטון במצב חירום, ממש כמו גולדה במלחמת יום הכיפורים. אח, גולדה! אבל בעצם, למה לא התכנסות?

התכנסות! התכנסות זה נשמע טוב, כמו התנתקות. קודם התנתקנו, ועכשיו נתכנס. בהתנתקות הכנסנו למתנחלים, ועכשיו נכנס אותם. קודם הכנסנו, ועכשיו נתכנס. התכנסות! הכנסה! נשמע טוב, ממש כמו מס הכנסה. כן, שולה זקן מסדרת שם הנחות למשפחות ברוכות ילדים… אה… אנשי עסקים ברוכי שלמונים. לא משנה.

אבל מה זה אומר בעצם, התכנסות? כן, אני מבין. כמו פעימה, כמו נסיגה וכמו התנתקות, רק בשם אחר. אם מתקיפים מקום, צריך לברוח ממנו חד-צדדית. צריך לקחת את גורלנו בידינו! כן, זה טוב! ואז יוצרים גבולות קבע ברי הגנה. גבולות קבע זה נהדר! וזה יחזק את אבו-מאזן ויהיה צעד בונה אמון. לחזק את אבו-מאזן זה נפלא! ולא מספיק לברוח, צריך גם להרוס את מה שהשארנו, כולל את בתי הכנסת, עד שהשטח ייראה כמו ציור של עליזה. כן, אני אוהב ציורים של עליזה. עליזה ממותגת כציירת. נכון, היא לא באמת יודעת לצייר, אבל היא ממותגת. איך אני אומר? לעזאזל התוכן, העיקר המיתוג! כן, מיתוג זה טוב.

אז מאיפה עוד נשאר לברוח? שדרות, אשקלון והנגב המערבי תחת מטח טילים? אז נתכנס משם! יש הברחות בגבול מצרים? אז נתכנס משם! תקפו את הצפון בעדה חיפה? אז נתכנס משם! לא בטוח בבקעת הירדן? אז נתכנס משם! התנועה האיסלאמית משתוללת בירושלים? אז נתכנס משם! היו פיגועים בקניון השרון בנתניה? אז נתכנס משם! היו פיגועים בדיזנגוף סנטר בת"א? אז נתכנס משם!

אז נתכנס, ונתכנס, ושוב נתכנס, אבל מה יישאר לנו אחרי כל ההתכנסויות? חוף שרתון בת"א? מערבה משם נמצא רק הים?! נפלא! אני גר בירושלים. מזה שנים לא הייתי בים. אך האם הגבולות של חוף שרתון הם גבולות קבע ברי הגנה? בעצם, לא משנה. כך לפחות אוכל להכריז כמו מוסוליני, שהים הוא שלנו!

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

תמונת אולמרט והכיסא בראש הרשומה צולמה ע"י אריאל ז`רזולימסקי ופורסמה במקור באתר "סקופ" בכתובת: http://www.scoop.co.il/print_article.html?id=1389

גם עופר לנדא פרסם רשומה על  תוכניות האיוולת של חיים רמון: http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=3448&blogcode=7067457

8 Responses to “התכנסנו בזאת – מונולוג סאטירי של אהוד אולמרט בעקבות הצעת רמון לנסיגה”

  1. yonatan31 הגיב:

    תודה רבה לך!
    לעת עתה תוכל לעזור בהפצת המסר הזה.

  2. ofekm1 הגיב:

    מן הראוי שתזדהה בשמך
    אני תמיד שמח לקבל כל ביקורת – חיובית כשלילית, אולם מן הראוי שבבואך לבקר תזדהה בשמך ותעמוד מאחורי דבריך.

  3. ofekm1 הגיב:

    יפה כתבת, יונתן!
    אתה יכול לצרף אותי לרשימת הפעילים.

  4. ofekm1 הגיב:

    תודה עופר!
    הריני להמליץ שוב לקוראיי לגלוש לבלוג הנהדר שלך "ישראלים באפלה", אשר נמצא במקום של כבוד ברשימת "הבלוגים שלי" באתר: http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=3448

  5. ללא שם הגיב:

    שכחתי להזדהות בתגובה הקודמת
    חבר לקייטנה 🙂

  6. ללא שם הגיב:

    לא יודע…ציפיתי ליותר ממך
    קצת התאכזבתי. שטוח, אמוציונאלי וללא טיפת אלגנטיות. נראה כאילו נכתב כדי לענות על צרכי רייטינג… לא יודע…

  7. yonatan31 הגיב:

    מפילים את אולמרט
    מצב המדינה כבר בשפל המדרגה.

  8. עויפר הגיב:

    נפלא!
    🙂

כתיבת תגובה


This is a blog At.CorKy.Net