אות בחירת העורך של “תפוז” מוענק למאמר “שנתיים להתנתקות – מבחן התוצאה”

קוראים נכבדים,

הרינו שמחים להודיעכם, כי המאמר "שנתיים להתנתקות – מבחן התוצאה" זכה באות בחירת העורך של "תפוז".

המאמר עוסק בניתוח תוצאות תוכנית ההתנתקות אל מול יעדיה המוצהרים ובבחינה בהשגתם של אילו יעדים הצליחה ובהשגתם של אילו יעדים נכשלה. כמו כן, המאמר עומד גם על תוצאותיה והשלכותיה של ההתנתקות, שלא נכללו בין יעדיה המוצהרים.

סאטירה נוקבת על התנתקויות והתכנסויות מופיעה ברשומה החדשה "התכנסנו בזאת", בה אהוד אולמרט מנסה למצוא אג`נדה למפלגתו ומגיע לתובנות מעניינות.

חשוב לציין, שהמאמר זכה להיות בחירת העורך רק בזכותכם. רשומות מגיעות לידיעת העורך בכל פעם, בה אתם מקישים על הלחצן "אהבתי", המופיע בתחתית כל רשומה. כמו כן, בכל פעם שאתם מקישים על הלחצן "המלצ/י" – המופיע גם הוא בתחתית כל רשומה – המלצתכם תופיע בעמוד הראשי של "הבלוגיה".

במעמד חגיגי זה, מומלץ להצטרף למועדון המנויים של "מעבר לאופק" באמצעות הזנת כתובת הדואל בתיבה "נשארים מעודכנים". כך תהיו הראשונים לקרוא כל רשומה חדשה ב"מעבר לאופק".

בשם צוות "מעבר לאופק" הרינו נרגשים לקבל את הפרס, הניתן לבלוג שלנו לראשונה. נמנה כעת את כל העושים במלאכה, התורמים לכך שבלוג כה משובח ואנין מתפרסם ברשת העברית, ואלה הם:

ofekm1;

אופק מתתיאס;

פ. פרנקו;

מערכת "הכלרבי";

וכמובן כל הצוות העצום והרב של אנשי התמיכה הטכנית, מחלקת שירות הלקוחות, מחלקת התחזוקה והאפסנאות, מחלקת קשרי חו"ל, מחלקת מבצעים ומשימות מיוחדות, מחלקת לקוחות מועדפים ופקידת נשיא החברה ש` (פרטים נוספים בקרוב במדורי הפלילים).

 

נציין שגם רה"מ לשעבר, אריאל שרון, הוא חלק מצוות "מעבר לאופק". עם זאת, בהתחשב בכך שהוא במצב צמח, הוא שימש כאן רק על תקן עציץ.

 

גם בעתיד נוסיף לפרסם חומרים מעניינים ולפתח את "מעבר לאופק" להנאתכם. עצם כך שזכינו היום בפרס היוקרתי והמכובד, לא אומר שמעכשיו ננוח על זרי הדפנה. למען האמת, אנחנו מעדיפים פשוט לנוח על דפנה. אין צורך בזר. קצפת תספיק.

 

שלכם תמיד,

צוות "מעבר לאופק"

 

מעבר לאופק – להביט לעומקם של דברים

כתיבת תגובה


This is a blog At.CorKy.Net